Kategorijos
Gyvenimas

Personalizuotas naujienlaiškių siuntimas

Per karantiną Lietuvoje daugybė parduotuvių perėjo į skaitmeninę erdvę ir atsidarė internetines parduotuves. Tai puikus būdas prisitaikyti prie sudėtingos situacijos, tačiau vien paleisti naują projektą internete neužtenka, norint sulaukti pardavimų reikia vystyti rinkodarą ir gerinti kliento aptarnavimo kokybę. Vienas iš pigesnių skaitmeninės rinkodaros būdų – naujienlaiškių siuntimas. Vis tik specialistai dažnai pastebi, užuot produktyviai išnaudoję naujienlaiškius, daugelis verslų savo klientą užkrauna krūvomis jam visiškai neaktualių laiškų. Taigi, ką daryti, kad naujienlaiškiai teiktų didesnę naudą?

Personalizuoti naujienlaiškiai

Dauguma mūsų matomų reklamų internete yra daugiau nemalonūs trikdžiai, nei kažkas įdomaus ar vertingo. Taip yra todėl, kad dauguma reklamų kuriamos žmonių grupei, nepritaikytos kiekvienam individualiai. Dažnai iššokantys langai persekioja klientą net ir tada, kai šis jau būna įsigijęs prekę. Daugumos reklamos priemonių neįmanoma personalizuoti, tačiau tai galima padaryti su naujienlaiškiais.

Naujienlaiškių siuntimas tai ne tik pardavimus skatinančio laiško sukūrimas ir išsiuntimas kuo didesniam skaičiui adresų. Svarbiausia dalis yra analizė. Pasirinkus tinkamus įrankius, galima stebėti, kokiu paros metu klientas atidarė laišką, kurie adresatai atidarė jį, o kurie – ne, kiek buvo paspaudimų ant nuorodos. Taip pat pravartu analizuoti su „Google Analytics“ įrankiu. Norint sukurti efektyvų, personalizuotą laišką reikia stebėti savo kliento įpročius, žinoti poreikius – tai padaryti padeda nuolatinė duomenų analizė.

Ieškantiems tinkamos platformos, kurioje galima sukurti, siųsti naujienlaiškius bei padaryti analizę, pravers vivasend.lt Ši platforma turi pažangius ir lengvai valdomus dizaino įrankius, todėl naujienlaiškį sukurs net ir ne profesionalus dizaineris. Analitinė sistema leidžia atsirinkti informaciją, kuri yra aktuali klientui, kuri – ne. Ilgiau eksperimentuojant su naujienlaiškiais, vis geriau pažįstant klientą, galima jam pasiūlyti vis aktualesnių prekių, paslaugų, informacijos.

Dažniausios naujienlaiškių siuntimo klaidos

Dažniausios klaidos siunčiant naujienlaiškius, kurios neleidžia sugeneruoti norimų pardavimų:

  • Netinkama, nepatraukli antraštė;

  • Blankios, nekokybiškos nuotraukos;

  • Nuobodus, besikartojantis turinys;

  • Per didelis PDF failas.

Per naujienlaiškius reikėtų „užkabinti“ ir „prisijaukinti“ klientą, tai padeda padaryti nuoširdi komunikacija, kiekviename laiške paliečianti vis naują temą, užuot siuntus 5 kartus iš eilės tą patį nuolaidos pasiūlymą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *